BeautyEurasia, İstanbul Fuar Merkezi’nde kapılarını açtı!

ICA Events tarafından organize edilen fuar, 20. yılında da sektör profesyonellerine yüksek kaliteli ve etkili bir iş platformu sunmayı hedefliyor. Üç gün boyunca devam edecek organizasyonda, dünyanın dört bir yanından üretici ve tedarikçiler; yenilikçi ürünlerini, hizmetlerini ve teknolojilerini sektörle buluşturuyor.

Bu yıl fuarda, 23 ülkeden 122 yerli ve 181 yabancı olmak üzere toplam 303 katılımcı firma yer alıyor. 547 markanın temsil edildiği etkinlikte, 100’ün üzerinde ülkeden 15.000’den fazla profesyonel ziyaretçinin ağırlanması bekleniyor. Ayrıca 600’ün üzerinde VIP satın alma yetkilisi, fuar kapsamında gerçekleştirilecek ikili görüşmelerle katılımcı firmalarla bir araya gelecek. Böylece firmalar, uluslararası düzeyde yeni iş bağlantıları kurma, tedarik zinciri geliştirme ve ortaklık fırsatlarını değerlendirme imkânı bulacak.

Çin, Güney Kore, Rusya, Bulgaristan, Mısır, ABD, Fransa, İtalya, İspanya ve Hindistan başta olmak üzere birçok ülkeden yerli ve yabancı firma, BeautyEurasia’da yerini aldı.

Türk ekonomisinin stratejik sektörleri için nitelikli fuarlar düzenleyen ICA Events, BeautyEurasia aracılığıyla hem sektörel gelişime katkı sunmayı hem de Türkiye’nin bu alandaki uluslararası konumunu daha da güçlendirmeyi amaçlıyor. Fuar; bilgi alışverişine, global ve bölgesel trendlerin ele alınmasına olanak tanıyan yapısıyla, yeni ürün ve fikirlerin tanıtımı için güçlü bir platform sunuyor.

BeautyEurasia 2025, sektörün önde gelen markalarının yanı sıra ünlü isimleri de bir araya getirdi. Ünlü influencerlar Çağla Çetinöz ve Zeynep Kahraman Özgür de fuarı ziyaret ederek sektöre yön veren yeni trendleri ve markaların çalışmalarını yakından inceledi. Bu isimlerin katılımı, BeautyEurasia’nın sektörü buluşturmanın ötesinde, geniş kitlelere ulaşmadaki rolünü de ortaya koydu.

BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, açılışın ardından görüşlerini şöyle belirtti; “BeautyEurasia’da katılımcılarımızla birlikte üç gün boyunca etkin ve verimli bir fuar deneyimi yaşayarak, geniş bir iş birliği ağı oluşturacak ve pazar potansiyelini keşfetme imkânı bulacağız. Türkiye’nin kozmetik sektörü 2025 yılının ilk çeyreğinde de büyüme ivmesini sürdürerek, ihracatta bir önceki yıla göre %1,7 artışla 679,3 milyon dolara ulaştı. Bu tablo, sektörün uluslararası rekabette taşıdığı potansiyeli ve gücünü ortaya koyuyor. BeautyEurasia olarak biz de bu potansiyeli daha ileriye taşımak amacıyla, yerli üreticileri küresel pazarlara açacak, yeni iş birliği ve ihracat fırsatları yaratacak önemli bir platform sunuyoruz. Fuarımız, değişen pazar koşullarını ve sektöre yön veren trendleri yakından takip eden, etkili ve uluslararası bir buluşma noktasında, Türkiye’nin kozmetik sektörüyle dünya arasında köprü kurmayı hedefliyor. BeautyEurasia’nın sektörün gelişimine ve ekonomiye katkı sağlamasından mutluluk duyuyoruz.”

Başa dön tuşu